niedziela, 30 sierpnia 2015

Przepis na owocowe lody własnej roboty



Lato to czas kiedy przeróżnych owoców mamy pod dostatkiem. Można z nich wyciskać soki...ale też doskonałym pomysłem na upalne dni są domowe lody. Co ciekawe, w przepisie na lody, który podałam niżej, nie ma żadnych sztucznych składników! Takie lody robi się 100% z owoców! Dzieci szczególnie latem uwielbiają zajadać się lodami, takie domowe mają mnóstwo witamin!


Do wykonania domowych lodów potrzebna jest foremka (dostępne np na allegro) oraz blender.


Moje lody zrobiłam z moreli oraz wiśni. Dodatkowo do ozdoby wkroiłam plasterki kiwi.


Przepis na domowe owocowe lody

* miseczka wiśni drylowanych,
* miseczka obranych ze skorki moreli,
* kiwi lub inny owoc do ozdoby.
* ok. 3 łyżki cukru/miodu

O cukrze lub miodzie zapomnieć nie można, ponieważ zazwyczaj owoce są kwaskowe.


1 komentarz:

  1. Domowej roboty najlepsze! Pięknie wyglądają takie z różnych owoców :) Ja ostatnio robiłam jogurtowe z owocami leśnymi.

    OdpowiedzUsuń